Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het eerste gedeelte deel ik van je post, en zal mij best zijn..
Dat laatste kan ik enkel hartelijk om lachen. Blijkbaar heb je überhaupt niet in de gaten dat het hele forum inmiddels heeft kunnen meelachen om hoe die 'gangbare procedure' in zijn werk is gegaan. In dat geval; raadpleeg ieder willekeurig forumlid, die wil het je vast wel even uitleggen.
|
Gezien je het wederom nodig vind om op de man af te spelen in plaats van gewoon een discussie te voeren. En het feit dat je je goedkoop afdoet door te gaan verwijzen naar elk willekeurig forumlid. en verder een beetje synisch gaan doen.
Dit topic heeft overigens mijn standpunten meer dan bewezen. Door dit soort zaken openbaar te gaan afhandelen veroorzaakt het onrust en verwarring. Gezien het de taak van een beheerder was om rust en orde te houden (dit heb je zelfs zelf gezegt) is het dus voor de crew en de beheerders slimmer om dit soort zaken alleen af te handelen met de betrokkenen. Dit veroorzaakt veel minder onrust en verwarring dan dat het op deze manier openbaar gedaan wordt.
Inhoudelijk kun je klaarblijkelijk nergens meer op reageren. In plaats van gewoon discussie is het met jou wederom vervallen in vergelijkingen die nergens over gaan. Het bij halen van zaken die totaal los hier van staan (chica verhaal) En het neerzetten van jou persoonlijke mening en deze zo neerzetten zodat het een gezet feit lijkt.
Daarom zie ik niet het nut in om hier over door te zagen. Mocht 1 van de echte betrokkenen nog een vraag hebben dan kan deze mij of een andere beheerder emailen of een PM zenden met zijn of haar vraag.