ik vind et best logisch wat dext0r zegt. Als je niet voor 100% voor je relatie gaat, dan is het toch ook geen echte relatie? Als jij gelooft dat het zal eindigen, dan MEEN je het toch ook niet serieus met je vriend/vriendin? Das nie fair vind ik

Maar ik heb weleens een 'relatie' gehad die duidelijk niet voor eeuwig was, maar dat wisten we allebei en dat ging eigenlijk wel prima, voor zolang het duurde. Achteraf gezien niet de beste keuze die ik kon maken maar ik heb ervan geleerd.
Maar ik ben het in principe wel met dex eens. Als je et niet serieus neemt hoort het ook geen 'relatie' te zijn. Noem het dan een experiment, of 'leuk voor zolang het duurt' maar relatie vind ik dan toch een beetje misplaatst. Je hebt pas een relatie als je volwaardig en helemaal 100% voor elkaar gaat.
Maar dat zeg ik nu, omdat ik nu pas weet hoe het voelt om 100% voor je relatie te gaan. Nou... veel beter dan het halve werk, echt!!
[edit] ik zie nu hoe dit topic tot stand is gekomen, wel grappig dat et door een post van mij komt waar dex et "niet mee eens" was

Ter info: ik zei dat ik hoopte dat t tussen mij en mijn vriend nooit zou eindigen, en toen zei dex dat als je dat niet geloofde, dat je der toch beter gelijk een punt achter zou moeten zetten.
En dat ben ik ook helemaal met hem eens

ik ben alleen iemand die dat niet zo snel zegt, zeker niet omdat ik dat bij vorige relaties soms iets te snel riep en die fout wil ik niet nog eens maken. Maar zoals ik hierboven al zeg, de 100% regeling voelt tien keer beter!!
ik hou alleen altijd nog wel een slag om de arm. ik kan niet in de toekomst kijken maar ik weet wel dat ik met hart en ziel van mijn vriend hou en dat ik op dit moment in de eeuwigheid geloof.