Ik denk dat als je een relatie begint je dr wel in moet geloven, en dan ook beide. Dus ik ben het wel een met dextor. Tenminsten voor mij werkt het niet. Natuurlijk is het nooit leuk om tegen iemand te zeggen dat je m niet zo leuk vind als hij jou vind. Ik heb het een poosje geleden gehad. Hij heeft het goed opgevat en ik kan nog gewoon met hem praten. Ook al voelt hij nog wel steeds iets voor mij. Maar als ik iemand niet leuk vind, dan voelt dat gewoon niet goed.
het komt inderdaad wel voor dat je wanneer je een relatie hebt niet beseft wat je hebt. Pas als het uit is besef je wat je eigenlijk had. En ik geloof niet dat er maar een persoon op deze hele wereld de ware kan zijn. Er zijn zoveel mensen en iedereen heeft zijn goede en slechte kanten. Maar om eeuwig bij dezelfde persoon te blijven zie ik ook niet zo zitten. De laatste tijd gaan er zoveel mensen scheiden dat ik wel eens twijfel dat echte eeuwige liefde nog bestaat. Ik zou zo niet een relatie op kunnen noemen die echt goed is. Maar ja elke relatie kent zijn diepte punten.
|