Als beheerder kun je simpel weg nooit bewijzen dat je de topics op het meiden forum niet leest. hier is nooit een bewijs voor aan te dragen. Dit is niet iets wat ik niet kan bewijzen dit is iets wat geen enkele beheerder kan bewijzen.
Een ieder moet zijn eigen account beschermen. en hoe waardevoller je account hoe meer je hem zult moeten beschermen gezien er meer kwaadwillenden op uit zijn om hem te "kraken" en bezig zijn met het in bezig krijgen hiervan.
Ik denk dat de security maatregelen omtrend mijn eigen account afdoende zijn. juist om redenen van veiligheid kan ik niet noemen hoe ik mijn wachtwoorden beheer, bescherm en of onderhoud en hier mee om ga.
Verder is dit een kromme nieuwe poging om ofwel een nieuwe rel te starten, of wederom een poging om chica binnen het meiden forum te geraken. vooral bart zit dit heel hoog en hij heeft in een PM netjes ontvangen hoe het in elkaar steekt en dat er dus geen reden tot klagen en of huilen is.
Als mensen zig echt nog zorgen maken om de veiligheid van mijn account mogen ze uitleggen waarom mijn account nog nooit gestolen of misbruikt is.
verder kan dit topic wel toe.