Onderwerp: Scheiding ouders
Enkele bericht bekijken
Oud 20 April 2004, 16:49   #5
tybootje
Guest

Standaard

Nja, dat zijn we nu van plan. We zullen proberen duidelijk te maken dat het best nu verdeeld wordt. We zullen beide partijen proberen te overtuigen om elk de helft te nemen, en dan een derde advocaat het fair laten verdelen. Dan hopen dat ze het beiden eerlijk vinden zodat er geen rechtzaak komt. Want dat zou ik echt niet aankunnen, iedereen zou er toch bij verliezen dus het heeft echt geen zin...

Het probleem is dat ze zolang niets afgeweten heeft van zaken en nu heeft ze al zoveel bereikt en zoveel kennis vergaart over financiele zaken. Ik denk dat ze gewoon wil kunnen zeggen dat ze zelf gevochten heeft voor zichzelf, maar dat kan ze nu zoiezo ook al zeggen... Dankzij haar is het proces begonnen en moet er een einde aan komen, ze heeft nu druk gezet op mijn vader, hierdoor is het allemaal mogelijk. Dat zullen we ook moeten proberen duidelijk te maken.

Inderdaad, als ze niet luistert of slecht reageert zal ik wel iets moeten doen...

Het spijt me dat je ouders ook gescheiden zijn en dat je je vader bijna niet meer ziet... En dank je om te reageren, ik ben blij dat er toch nog een paar mensen zijn die het niet zo erg vinden om zo'n lange tekst te lezen en me te helpen!
  Met citaat antwoorden