Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
en tuurlijk zal het standaard door sommige mensen worden afgeschreven als mierenneukerij, maar goed langzaam maar zeker vormt zich een eengezinde kliek in staff. Vol ja-knikkers.
|
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat kaarte ik een half jaar geleden ook al aan, maar toen ging niemand er ooit enigzins op in. Inmiddels heb ik me erbij neergelegd en post ik gewoon een stuk minder. Voor mij is de lol er ook grotendeels af, maar bepaalde discussies zijn wel boeiend..
Ik denk dat men ernaartoe wil wat ik aankaarte in dat topic toen ik gebanned was. Men wil weg van die 2 groepen; 1 kritische, 1 'lieve' groep, die vooral graag praat over problemen, en een beetje wat minder 'verheffende' mening heeft. Als je goed kijkt zie je ook dat bijna iedereen in staff ook net zo is. Mijns inziens geen goede zaak, maar daar is het nu al te laat voor. Ik denk ook niet dat mensen snel hun macht afstaan. De tijd dat ik me daar nog druk over kon maken licht inmiddels achter ons. Als je je niet teveel wilt ergeren kun je dat beter ook doen