Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik doelde helemaal niet op iemand die een 3e OW heeft gehad, of iemand die alleen maar komt spammen. Bovendien hoeft een ban niet per definitie te betekenen dat die persoon 'dus' fout zat. En wanneer iemand zelf de overtuiging heeft dat zijn ban ten onrechte is, lijkt mij er niets mis mee dat die zijn verhaal openbaar kan maken. Feedback lijkt mij daarvoor een voortreffelijk medium.
|
Wat is in vredesnaam het nut van het discussieren van een ban in een grote groep mensen? Één iemand doet iets fout en krijgt van één iemand anders een ban. Dat is een puur 1 op 1 verhaal, en niet voor niks. Wanneer je zoiets in de openbaring gaat gooien komen altijd mensen zich ermee bemoeien die niet betrokken of partijdig zijn.
Als je het niet eens bent met een ban moet je daar gewoon met een forumbaas/beheerder over kunnen mailen. Lukt dat niet, omdat in jouw ogen een forumbaas/beheerder onredelijk is of z'n antwoord al klaar heeft voor dat hij/zij jouw argumentatie bekeken heeft, dan lijkt het me toch mogelijk dat je de zaak alsnog voorlegt aan een andere beheerder? Mocht die 't ook niet met je eens zijn dan zul je moeten accepteren dat 't gewoon aan jouw ligt.