Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je wilt het niet snappen
|
Kennelijk.
Citaat:
Lees anders gewoon op dit zelfde sub-forum maar het topic:
Ar-Tuur en Tyskie of Koelkast, ergens onderaan zal ie wel staan.
Samengevat voor de laatste maal dan:
In het verleden is gebleken dus dat die 2 beheerders destijds onterecht ondergetekende een ban gaven. Geheel ten onrechte, maar met beiden kwam ik er niet uit. En uiteindelijk bleek ik alsnog onschuldig te zijn.
Ik had mezelf dus NIET in de nesten gewerkt, en die 2 beheerders zagen de zaak dus NIET objectiever. Dat zijn cliché's, maar die blijken dus niet altijd waar te zijn.
Publiciteit zoeken hielp destijds dus. En zo'n zaak komt misschiens eens in het jaar voor, dus zoveel overlast bezorgt het niet.
Dit was het topic dus 
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=40613
|
Goed, stel dat je gelijk hebt. Dat er met die twee inderdaad niet te praten viel. Is dan de beste oplossing een openbaar forum? Jouw geval is zeldzaam, zoals je al zegt. Komt misschien 1x per maand voor. Toch zal iédereen die een ban krijgt, ook al duurt ie maar een dag, op die manier z'n ban aanvechten op Feedback. De drempel is dan namelijk wel erg laag.
Als je er als lid met 2 beheerders niet uit kan komen
en je bent verre van de enige die zulke problemen heeft dan ligt het probleem misschien niet meer bij jou. De oplossing echter, ligt dan bij de beheerders, en niet bij een openbaar forum voor gebande leden.
Dat topic slaat trouwens als een tang op een aap als 't mij vraagt, ik ben niet uitermate goed op de hoogte van dit forum maar als het normaal is dat leden gaan stemmen welke Fb er verkassen moet zit er IMHO iets goed fout.