Enkele bericht bekijken
Oud 21 April 2004, 14:55   #55
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat was er ook, ja, er was iets goeds fout. Maar dat komt niet eens per maand voor, hoogstens eens per jaar. Overigens was Tyskie destijds FB. Het was een tragisch geval ja.

Bovendien is iemand met 3 OW's sowieso weg. Als je 2 OW's hebt, en je krijgt gewoon een 3e, dan is het gewoon de gebruikelijke procedure. Zoiets zal nauwelijks iemand aanvechten, en een blik op de lijst met gebande mensen leert dat dit in meer dan 75% van de gevallen het geval is.

Dan heb je nog de mensen die alleen het forum komen onderflamen. Ook van hen verwacht ik geen reactie.

Neen, het gaat om die uitzonderlijke gevallen waar meestal een persoonlijke kwestie speelt. Als je langer op dit forum actief bent begrijp je wellicht wat ik bedoel. 2 mensen liggen elkaar niet, en er is een vorm van machtsmisbruik. In zó'n geval vind ik het prima dat zoiets, wanneer het niet onderling opgelost kan worden, in de openbaarheid komt. En dan spreek je echt over heel weinig gevallen.

Ik weet overigens niet of de topicstarter op deze gevallen doelde, of op meer gevallen. Maar dat kan alleen hijzelf vertellen.
Het is trouwens een idee, ik weet ook niet of dat in de praktijk ook zo zal werken, hoor. Dat valt te bezien. Ben jij trouwens KoenR van scholieren.com
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden