Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenR
Kennelijk.
Dat topic slaat trouwens als een tang op een aap als 't mij vraagt, ik ben niet uitermate goed op de hoogte van dit forum maar als het normaal is dat leden gaan stemmen welke Fb er verkassen moet zit er IMHO iets goed fout.
|
Wat achtergrond-informatie..
De geweldige beheerder (

) Koelkast stelde toen op staff de eis dat hij of Bartje518 gebanned zou worden. De staff oordeelde toen dat er geen reden was om Bartje te bannen. Koelkast ging echter niet weg en heeft toen een andere beheerder dusdanig onder druk gezet dat hij Bartje maar besloot te bannen.
Na eerdere conflicten was dit voor mij de druppel dat ik uit staff wilde. Toen heb ik betreffend topic geopend op ledenstaff.
Niet helemaal de perfecte weg, maar ik wilde naar buiten brengen hoe de geweldige beheerder Koelkast te werk ging..
Eeder een persiflage dan een serieus topic dus, aangezien je leden natuurlijk nooit kunt laten stemmen welk crewlid moet vertrekken...
Helaas zit Koelkast er nu nog steeds en is hij nog steeds zeer regelmatig de bron van onrust en heeft hij nauwelijks meer een positieve inbreng op het forum.. Normaal forummen zoals ieder ander doet hij zeker nooit meer...