Enkele bericht bekijken
Oud 22 April 2004, 14:03   #15
Stapper
Guest

Standaard

*probeert discussie weer op gang te krijgen*

vind ook dat het beleid echt slecht is geworden, had nooit ergens problemen mee, maar opeens na 2 jaar, krijg ik in 1 week 2 ow's en dan ook echt volkomen onterecht

de eerste was omdat ik wat zei over leoleo die mij daarna meteen weer uitscheld, maar daar hoor je niets over, want dat is natuurlijk 1 van de maatjes, dus die mag je niet aanvallen
en wat ik zei zou aanzetten tot flame, het enige wat ik zei was een reactie op iets wat leek op, wat is er mis met leoleo, mijn reactie was, bijna alles
dit is volgens mij niet aan zetten tot flame, dit zijn mijn normale uitspraken tegen over haar en nu pas krijg ik daar een ow voor (moest ook meteen ophouden met mijn persoonlijke vete tegen s.commers) ook weer zoiets onlogisch, iedereen haat ze omdat ze hier alleen maar zijn om te zieken en dan moet ik maar ophouden met s.commers af te zeiken

dan nog iets, ik heb gister in 4 post de spoiler tag gebruikt, ten eerste omdat het leuk was om 1 topic vol te gooien met spoilers, was gewoon gepast in dat topic en dan nog 1 in een ander topic en daar krijg ik dan maar meteen een ow voor
is zo onlogisch als de pest, ik zou de staff niet hebben opgevolgd, terwijl ik niets heb gezien dat het niet meer mocht en het zou me niets verbazen als zoiets is gepost nadat ik mijn laatste post had gepost

beleid is dus sinds een paar weken slechter geworden dan het ooit was
  Met citaat antwoorden