Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Kan iemand mij uitleggen waarom dit topic nu op slot moet?
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45673
Waarom moet je een PM gaan sturen en wachten tot ie weer open gaat? Stel ik kom over een maand ineens op een schitterend idee, of over een week? Wie weet nu zelfs? Er wordt nauwelijks een flame gedaan, het lijkt wel een soort automatisme om op elk topic op ledenstaff of feedback een slotje te plaatsen ofzo
|
Dit is dus redelijk achter mijn rug om hé.
Jij hebt mij gePM't met de vraag waarom ik dat topic sloot. Ik heb jou een antwoord gegeven (dat we met deze informatie eerst naar staff gaan om te bespreken) en dat we terug kwamen met een gezamelijk antwoord.
Jij zei dat je niets meer had toe te voegen aan het topic, dus liet ik het ook gesloten. Beetje achterbaks om hier ineens andere dingen te gaan verkondigen?
Het wil niet zeggen omdat dingen op ledenstaff voorgesteld worden, dat ze daadwerkelijk uitgevoerd gaan worden hé. Wanneer staff al dan niet beslist of de aanmeldingsprocedure nu veranderd of niet, gaan wij daar over nadenken hoe of wat. Wanneer staff kiest om de aanmeldigsprocedure te laten zoals ze is, is het topic voorlopig zinloos...
[edit sorry, ik verwarde je met Tyskie, maar het antwoord blijft hetzelfde... Eerst staff, vooralleer we er op terugkomen ]