Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Op dat stuk van de Islam ga ik geen eens in, in hun eigen land mogen ze niet met zo'n vies vot op de kop lopen en hier lopen ze zich ermee aan te stellen
En hoe zij met vrouwen omgaan, fuck off, ze hebben geen respect voor hun vrouwen, totaal niet, het zijn hun sloven. Maar goed, die vrouwen willen ook graag huishoer zijn, dus dan moeten ze het ook zelf weten, maar dat hoeft niet hier in Nederland, dus schiet ze dan alsjeblieft af...
Vrouwen besnijtenis...aiaiai....het idee alleen al, het is niet zoals bij kerels hygiënisch. Vaak ontsteekt het ook nog en noem maar op... En of het zo is in jou ogen of niet, een neger is voor mij niks meer dan een aap, misschien een itiligente van zijn soort, maar een neger is een aap... En mijn nederige exuses voor die uitspraak, ook voor zij die zo zwart zijn als de nacht.
Met geweld kan je veel oplossen, maar natuurlijk, vuur kan je niet met vuur bestrijden, maar als er geen water is kan het niet anders.
|
Mijn vader vertelde me laatst dat hij met iemand uit Somalie gesproken had, en die vertelde hem dat vrouwen daar gewoon uitgekotst worden als ze NIET besneden zijn. Hij maakte de vergelijking met de gewoonte hier om dagelijks (ofja, regelmatig) te douchen. Zoals men iemand in NL iemand niet moet als ie zich maar 1x per maand doucht (

dus), zo moeten ze je daar niet als je niet besneden bent.
Gewoon andere normen en waarden dus. Je kunt er van vinden wat je wilt, maar zo kun je ook talloze voorbeelden van Nederlandse gewoontes opnoemen waar mensen uit andere culturen van walgen.
(Beetje offtopic, sorry)