Citaat:
Het slepende transfer-drama rondom Robin van Persie lijkt eindelijk een gelukkig einde te krijgen. Volgens het Rotterdams Dagblad heeft de Engelse koploper Arsenal, dat in de winterstop ook al – vergeefs – hengelde naar de diensten van de begenadigde linkspoot – Van Persie tot 2008 vastgelegd.
Volgens de Rotterdamse krant betaalt de Londense grootmacht zo’n vier miljoen euro voor het talent van Feyenoord, die de afgelopen weken in de belangstelling stond van vele clubs.
Het vermeende contract van Van Persie bij de ‘Gunners’ is een dikke streep door de rekening van PSV, dat de dans om de 20-jarige speler lange tijd leek te gaan winnen. De Eindhovenaren waren met Feyenoord zelfs al tot overeenstemming gekomen over de hoogte van de transfersom, maar vonden de eisen van de linkeraanvaller uiteindelijk toch te gortig.
|
Ik vraag me af of dit wel goed is voor zijn ontwikkeling als speler. Maar toch een groot compliment dat zo'n grote club je wil hebben hoewel hij daar verschikkelijk veel concurentie heeft, en dus waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Ik denk dat een stap naar betis, hamburg of psv wat beter geweest zal zijn omdat daar mindere spelers rondlopen dan in Londen, zo kan je je dan namelijk beter in de kijker spelen. Achja, deze GTST aflevering is weer afgelopen