Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keizer koelkast
het beleid zelf wordt bepaald door de beheerders in overleg en samenwerking met de crew. de beheerders worden hierdoor ondersteund door de eigenaren van dit forum.
|
Mooi gezegd, maar in weze wordt het beleid ook bepaald door de leden zelf. Het beleid dat uitgestippeld wordt moet een beleid zijn waar ook zij zich in kunnen vinden.
Je wordt toch stafflid omdat je wil dat het forum zo goed draait, en er zo veel mogelijk leden tevreden zijn niet ?
Of ben jij stafflid om er voor te zorgen dat enkel de staff tevreden is ?
Citaat:
Leden kunnen suggesties aandragen voor een ander of nieuw beleid. een suggestie aandragen is heel iets anders dan op dwingende toon tetteren dat het anders moet en als argument aandragen dat er wel meer mensen zijn die er zo over denken.
|
Jij dwingt leden om op een andere toon te gaan posten, als je je mening geeft en er enkel een slotje wordt opgezet dan zit er niks anders op om wat meer kracht achter je mening te gaan zetten.
En dat er meerdere mensen zijn die je mening delen lijkt me een goed argument dat gebruikt kan worden, dat geeft toch al gedeeltelijk aan dat hetgeen jij denkt niet enkel een persoonlijke mening is.
Citaat:
Beleid is niet de zaak van de leden. indien dit zo was was iedereen wel beheerder bij aanmelding gemaakt.
|
Hoe dom kan je zijn om zoiets te posten..
maar ok, ik ben beheerder geweest dus ik veronderstel dat het wel mijn zaak is.
Citaat:
Waarom een verandering in een beleid nodig is? LL.com verliest continu nieuwe leden en stopt met groeien als oorzaak duikt op indien de wegepeste leden uberhaupt nog contact willen opnemen dat ze zijn weggepest weggekliert en de grond in zijn getrapt of omdat zij de sfeer niet goed vonden door een continu voerende oorlog binnen het forum.
|
ja, doe daar dan iets aan, ban die mensen gewoon, maar wat jullie nu doen daar hebben die mensen geen last van, daar hebben de andere leden last van.
Je pest zelf leden weg zoals je nu bezig bent, ik ben het hier iig redelijk beu.
Als mensen topic verneuken is het topic sluiten niet de oplossing, maar wel de verneukende posts weghalen en de desbetreffende mensen straffen.
Citaat:
Bannen en verbannen worden van het forum gebeurd nu niet eenmaal zomaar. en mensen die verbannen worden zijn ongewenst op het forum. en de truuk van ongewenste personen is nu juist altijd dat ze niet op een forum thuis horen.
|
irrelevant ?