Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 16:02   #6
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje

Je mag nog steeds voorstellen doen, je mag nog steeds nieuwe ideen voorstellen,... Er is toch helemaal niemand die zegt dat je dit niet meer mag doen? Echter, die nutteloze topics van "deze forumbaas doet dit niet goed, deze forumbaas doet dat niet goed,..." hoeven echter in mijn ogen ook niet openbaar.
Wat is het nut van je mening te geven als er toch altijd wel een Fb is die er een slotje opzet als hij zijn persoonlijke finale mening gegeven heeft ?
Als het zo gaat kan je ledenstaff evengoed wel weghalen.

Citaat:
Vergeet onderhand niet dat wij ook maar vrijwilligers zijn. Wij worden helemaal niet betaald om deze diensten te verlenen. Wij zijn maar mensen zoals jij bartje
Het enige wat wij proberen te doen is om van dit forum een aangename plek te maken voor nieuwe en huidige leden.
Jullie zijn vrijwilligers ok, maar wij ook, wij komen hier ook voor ons plezier, dus als wij zijn dat ons plezier belemmerd wordt danmogen wij toch ook onze mening geven ?
Wij zijn als het ware jullie 'klanten', dus het minste wat jullie kunnen doen is naar ons luisteren en ons zo goed mogelijk te proberen helpen.

Citaat:
Nee, dat zijn we niet. Het enige wat wij proberen duidelijk te maken is dat je ook respect moet hebben voor àndere leden. Het is hier duidelijk dat er groepjes gevormd worden, waar helemaal niets mis mee is, maar het is helemaal niet de bedoeling wanneer de ene groep de andere gaat aanvallen. Tuurlijk dat je met sommige mensen beter omkan dan met anderen, da's IRL ook, maar laat het niet merken. Soms kunnen gevoelens vrij bot overkomen op een computerschermpje. Deze voorvallen willen wij tot het minimum beperken.
Jullie proberen het duidelijk te maken ja, maar volgens mij duidelijk op de verkeerde manier.
Ik zal het nog eens zeggen, respect eis je niet, dat dwing je af door zelf respect te geven.
Hoe kan je verwachten van de leden dat zij respect hebben voor andere leden als sommige staffleden dat niet hebben ?
Iemands mening beantwoorden met een reply en er een slot opgooien zonder dat diegene daar nog iets aan kan toevogen lijkt me niet echt te tonen dat je respect hebt voor die persoon.
Als je respect hebt voor iemand dan luister je ernaar, ook al ben je het niet eens.

Ik en bartje hebben ook vaak uitlopende mening en zijn geen beste vriendjes geweest, maar ik heb hem wel altijd gerespecteerd.
Ik heb hem altijd de kans gegeven zichzelf te verdedigen en zijn mening te geven. Nooit heb ik hem gewoon de mond gesnoerd door middel van een slotje, omdat ik ook niet zou willen dat een ander dat bij mij doet.
Als ik me vergis mag bart me heus verbeteren.

Als jullie luisteren naar de leden en ze respecteren gaan die leden zich ook beter gaan voelen hier, en als zij zich beter voelen gaan zo ook niet zo vlug andere leden gaan irriteren.
Als jullie echter bot doen tegen hun zullen zij ook geirriteerd lopen en dan val je al vlugger eens een ander lid aan.

het is dus enkel voor jullie eigen voordeel dat je de leden hun zeg moet laten doen en er tenminste moet naar luisteren.. of doen alsof..
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden