Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Als je alles aandachtig bekenen hebt waarom heb je dan niet iedereen een antwoord gegeven ?
Was mijn mening dan zo onbelangrijk dat je jezelf te goed voelde om hem te quoten en er op te reageren ?
|
Dit staat nergens, je legt mij nu de woorden in de mond dat ik jou mening niet belangrijk genoeg zou vinden. waarom denk je dit?
Ik denk niet dat het zinnig zou zijn om elke post te qouten en hier appart op in te gaan. het is een keuze die iedereen maakt wie hij wil quoten en op in gaan en of waarover hij een reply geeft.
Citaat:
Staat er al
|
mijn excuus maar ik denk niet dat er nog een zinnige reactie uit komt, ik heb het slot gezet om verder geflame en geruzie / oftopic gezeur te voorkomen zodat het overzicht niet nog verder verloren gaat.
Citaat:
Als JIJ geen zinnige toevoeging meer weet dat moet JIJ gewoon niet meer postren in de threat totdat je weer een zinnige toevingen gevonden hebt.
Andere leden hebben die misschien wel, en als ze die niet hebben zal er niemand meer op reageren en het topic zal zakken dus met een slotje bereik je niks van voordeel, je bereikt enkel irritatie bij andere mensen die wel nog een toevoeging hadden en die wouden posten.
|
gezien de last post datum en de activiteit in de topics als mede het verschil van onderwerp tussen de start post en de laatste post zie ik echt niet zo zeer het kwaad in door er een slot op te zetten. ik ben degene die de sloten daar zet omdat ik beheerder en ook forumbaas ben van dat forum. feedback is een lastig forum om te beheren en een fout zal ik heus wel gemaakt hebben nu misschien wel weer 1 maar goed ik ben ook een mens en niet perfect. de topics laten zakken is een slecht idee omdat in het verleden bleek dat zulke topics uit de hand liepen.
Citaat:
tip van het jaar: doe niet zo uit de hoogte en luister eens naar je leden, dan zullen zij misschien ook eens naar jou luisteren.
|
Ik zie echt niet in waarom ik uit de hoogte zou doen? ik sta je netjes te woord, beantwoord je vragen en neem de tijd om uit te leggen waarom een beslissing genomen is. Al wat ik terug krijg is steken onderwater dat ik dom zou zijn en uit de hoogte zou doen. ik behandel jou vraag serieus en met respect. het dunkt me een kleine moeite om minimaal hetzelfde terug te verlangen. dus dat je de zaak serieus neemt en mij persoonlijk met respect behandeld.