Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 16:32   #11
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Dit staat nergens, je legt mij nu de woorden in de mond dat ik jou mening niet belangrijk genoeg zou vinden. waarom denk je dit?

Ik denk niet dat het zinnig zou zijn om elke post te qouten en hier appart op in te gaan. het is een keuze die iedereen maakt wie hij wil quoten en op in gaan en of waarover hij een reply geeft.
Het is inderdaad niet nodig op elke post in te gaan maar elk verschillend facet kan je toch tenminste met een antwoord bedanken.
Als ik mijn mening geef en er helemaal niks van reactie op krijg dan is het voor mij net alsof het niet gelezen is.
gewoon even zetten dat je het gelezen hebt en er zal aan proberen te werken ofzo zou al veel zijn..
dan weet ik tenminste dat er rekening met mijn mening wordt gehouden en dat het nuttig is om ook de volgende keer mijn mening te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

gezien de last post datum en de activiteit in de topics als mede het verschil van onderwerp tussen de start post en de laatste post zie ik echt niet zo zeer het kwaad in door er een slot op te zetten.
De beginpost ging over het beleid en de voorlaatste post ging ook nog over het beleid.
Een heel lange reply van Saartje waar ze haar best heeft gedaan om de mensen een proper antwoord te geven, en waar ze waarschijnlijk ook veel tijd in gestoken heeft.
De laatste post sloeg nergens op en moest gewoon verwijderd worden, en dan was er helemaal niks verkeerd aan het topic.
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden