Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 16:49   #12
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard Re: Re: Re: Re: Hou verdomme eens een topic open

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Nog eens: respect doet respecteren.
In mijn tijd heb ik nooit een lading negativiteit over me heengehad..
zijn de leden dan zoveel veranderd in een paar maand tijd ?
De realiteit is nu helaas zo dat crew leden bij zowat iedere moderator actie die zij ondernemen een golf van kritiek over zig heen krijgen. Ik denk dat je met me eens bent dat dit anders zal moeten en dat de schuld hierbij niet totaal kan liggen aan de crew leden zelf. het is en blijft een wissel werking.

Citaat:

en het beleid moet bedoeld zijn om de huidige mensen plezier et schenken en zo goed mogelijk te helpen.
Als die mensen gelukkig zijn dan komt dat groeien wel vanzelf.
Hoe kan je nu groeien als de huidige mensen niet tevreden zijn ?
denk je dat de nieuwe leden hier gaan blijven als ze merken dat een groot deel van de leden hier ontrevreden zijn .. niet dus
Mee eens mitst het beleid door de beugel kan en een structuur heeft waarin een crew kan werken. en waar leden beschermd worden, maar waar nodig aangepakt kunnen worden indien ze over de schreef gaan of de boel verzieken. Zoals eerder we zijn hard bezig met een beter en werkzamer beleid. hoe de uitwerking zal zijn en uit zal pakken is afwachten oa op de mening van andere beheerders en staff leden. gezien we voorlopig nog aan de oude manieren vast zitten welke helaas bureaucratisch traag zijn. Echter dit topic ging over het plaatsen van slotjes en niet over een totaal nieuw beleid dus laten we dat er proberen buiten te houden.
[/b][/QUOTE]

Citaat:

Hier heb ik nightwolf ook al eens opgewezen op mannen geloof ik.. je doet dit omdat je het forum zo goed mogelijk wil houden, niet omdat je wil bedankt worden voor je werk.
Je mag niet bang zijn voor wat negatieve reacties.
Je moet iets doen omdat je denkt dat dat de beste oplossing is, je mag niet gaan denken van ga ik negatieve commentaar krijgen als ik dit of dat doe ?
Dat is de verkeerde mentaliteit, LoeLoe heeft daar ook eens last van gehad dacht ik
Ik denk niet dat iemand mij zal kunnen beschuldigen van een afwachtende niet ondernemende houding. had ik die gehad hadden we deze discussie niet gehad gezien ik nooit slotjes gezet had durven hebben. ik doe het werk niet om bedankt te worden maar vraag slechts terug serieus genomen te worden en met respect behandeld te worden. en een discussie over iets op het forum te kunnen doen zonder persoonlijk getrapt te worden.

Citaat:

Als je een post verwijderd moet je dat dan ook niet zomaar doen, maar de plaatser van de post verwittigen dat je dat gedaan hebt en de duidelijke reden geven.
dan kan er geen probleem zijn lijkt me.
Eens, dit is ook de manier waarop ik dit al reeds doe.

Citaat:

Was vorig topic dan uit de hand gelopen ?
Ging het niet meer over de openingspost ?
Volgens mij wel en was er weinig zinnigs meer te melden. zo ja indien er wel iets zinnigs te melden is wat dan want dat heb ik nog steeds niet mogen vernemen?

Citaat:

ben ik ongewenst ?
Doe ik niks anders dan stoken ?
Heb je hier ooit een waarschuwing van ontvangen?
Ben je daarover door iemand van de crew op aangesproken?

Citaat:

Met alle respect maar dat is omdat jij blind bent voor nuttige dingen.
Jij ziet enkel aanvallen op jezelf en kan het verschil niet merken tussen een aanval en het proberen van je te helpen door op de fouten van je 'regime' te wijzen.
Niet alles is persoonlijk bedoeld weet je, sommige leden willen ook gewoon het forum leuk houde.. ik bedoel het forum leuk maken.
Ik ben het hier niet mee eens, dat ik een afwijkende mening heb dan een groep mensen hier op het forum betekent niet dat ik blind ben. mijn persoonlijke mening is niet leading. ik heb een merderheids belang en een beheerders mening te verkondigen. deze kan goed in strijd zijn met mijn persoonlijke mening.