Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik sta werkelijk paf.. Ik insinueer nergens in mijn posts dat jij iets misdaan zou hebben, ik deelde alleen mede dat BlueWolf gelijk had in wat hij zei.
Verder is het niet meer dan normaal dat jij mij netjes te woord staat in een PM. Het zou pas ernstig worden als dat niet normaal zou zijn.
Wat betreft het laatste, ik heb op Ledenstaff een keurig topicje geopend, dus dat is pure nonsens.
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45673
Alhier de link.
|
Als u er niets mee wil insinueren dan vraag ik me af waaorm je het er bij betrekt gezien ik dus net als bluewolf nooit een topic zou hebben gesloten puur omdat een bepaalde user hem zou hebben geopend. Gezien er dus niets aan de hand is snap ik dan niet waarom dit er bij wordt gesleept misschien kun je me dat uitleggen.
Je topic heb ik natuurlijk allang gezien. en ik wacht rustig een resltaat af voorlopig zie ik in dat topic nog geen oplossing ontstaan maar wat niet is kan nog komen en zodoende wacht ik geduldig af.
Natuurlijk is het normaal dat als iemand wat vraagt in een pm dat hij hier een antwoord op krijgt. echter het zou ook vreemd zijn als iemand zou staan dat hij dezelfde dag nog antwoord krijgt iets wat in jou geval dan niet van toepassing is maar wat ik wel merk bij andere gebruikers die wel eens een vraag in het verleden per pm gesteld hebben.