Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Volgens mij heeft hij het nog niet eens gelezen..
|
Respect voor elkaar en het voeren van een seireuse discussie. Waarom moet je hier insinueren alsof ik iets niet gelezen zou hebben? Waarom moet je hier iemand (mij) persoonlijk op aanvallen? en waarom maak je van een serieuse zaak wederom een grap met je lach smily? is het zo veel gevraagd om gewoon serieus te doen in dit soort zaken zonder persoonlijke steken onder water?
Citaat:
Overigens heb ik net al 2 reports gestuurd om deze reden, dus ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn.
|
Wat is het nut en wat is het effect hiervan dat ik 2 reports zie. want gezien je zelf crew lid bent geweest weet je hoe het systeem werkt als geen ander. ik krijg nu 2 emails dat jij een post gereport hebt. is het niet puur trijteren om mij uit te lokken op die emails in te gaan? een ander nut kan ik er niet voor bedenken gezien ik geen meerwaarde zie aan het reporten van 2 gesloten topics waar nu juist deze hele discussie over gaat.
Citaat:
Persoonlijk zegt het mij ook al genoeg dat BW dit topic opent..
Volgens mij zit er gewoon structureel iets fout in de staff en komt het nu er steeds meer uit..
|
Dit is jou mening, echter dit maakt het geen feit, er zit
iets fout in de staff, is het niet gewoon gezien de rest van deze post gewoon iemand die je dwars zit zonder dat er echt een valide argument voor kan worden gevonden? althans echte beargumentatie hoe af wat ontbreekt in je post tot op heden volledig.
Al met al je gehele post genomen zie ik niet in wat hij toevoegt aan deze discussie ik verzoek je daarom ook en direct anderen zig niet te mengen in een discussie als je niets constructiefs hebt toe te voegen.