Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 18:25   #20
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Wat is het nut en wat is het effect hiervan dat ik 2 reports zie. want gezien je zelf crew lid bent geweest weet je hoe het systeem werkt als geen ander. ik krijg nu 2 emails dat jij een post gereport hebt. is het niet puur trijteren om mij uit te lokken op die emails in te gaan? een ander nut kan ik er niet voor bedenken gezien ik geen meerwaarde zie aan het reporten van 2 gesloten topics waar nu juist deze hele discussie over gaat.
Als je niet alles de negatieve kant op zou denken had je wellicht zelf kunnen beredeneren dat ik dit topic nog niet gezien had voordat ik die reports stuurde... Maar helaas, ook deze simpele conclusie werd niet getrokken, maar je komt slechts tot het aloude verhaalte van treiteren en trollen...

Citaat:
Dit is jou mening, echter dit maakt het geen feit, er zit iets fout in de staff, is het niet gewoon gezien de rest van deze post gewoon iemand die je dwars zit zonder dat er echt een valide argument voor kan worden gevonden? althans echte beargumentatie hoe af wat ontbreekt in je post tot op heden volledig.
Ik vind dat jouw manier van doen en laten een van de redenen is waarom er telkens weer zoveel problemen zijn rondom de staff.. En daar heb ik al ontelbaar veel argumenten voor gegeven. Dat doe ik dus niet meer.

Citaat:

Al met al je gehele post genomen zie ik niet in wat hij toevoegt aan deze discussie ik verzoek je daarom ook en direct anderen zig niet te mengen in een discussie als je niets constructiefs hebt toe te voegen.
.....