Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Telfort heeft goedkope rotzooi, maar daardoor ook niet een echt goede service en ook geen top netwerk. zeker dekking is een hekel punt bij telfort. in de randstad gaat het wel redelijk maar goed is anders en buiten de randstad is het vaak helemaal een ramp
eigenlijk als je echt kwaliteit en service wil zijn er maar 2 goede opties
- kpn
- vodafone
echter aan bijde hangt wel een redelijk groter prijskaartje als een telfort t-mobile of orange.
|
Gelul. Service is gewoon goed bij Telfort. Absoluut geen problemen mee gehad, die paar keer dat ik service nodig had. Integendeel.. Snel uit te vinden waar je moet zijn en snel een adequate oplossing..
Het bereik is ook echt niet slecht. Ik woon niet bepaald in de randstad en ik heb bijna overal bereik. In de trein altijd bereik (tussen de weilanden dus, niet bepaald randstad). De enige plek waar ik geen bereik heb is in de ondergrondse collegezaal.. En daar heb ik niet bepaald bereik nodig.
Verder heeft Telfort ook een aantal zeer aangename eigenschappen voor -met name- prepaid-bellers... Gratis bellen naar je voicemail. Derde minuut gratis bellen.
Gewoon niet duur.
Wat Koelkast zegt klopt dus gewoon absoluut niet met mijn ervaringen als Telfort-gebruiker... Ik zou je Telfort zeker wel willen aanraden...