Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Hier nog eens bovenop kon ik tijdens mijn ban geen beheerders aanspreken en kk noemde mij zelfs nog een leugenaar toen ik in dit topic onder een andere account zei dat ik hem had toegevoegd
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=4
toen ik hem om uitleg vroeg na mijn ban periode kreeg ik dit antwoord:
terwijl ik hem nog nooit in mijn msn heb gehad....
|
Ik heb de rest van je post even weggehaald omdat ik er momenteel nog weinig zinnigs over kan zeggen. ik heb de Ow's niet gegeven en weet er daarom halve ook niet zo heel veel vanaf ik zal me hier in moeten verdiepen dit kost tijd en energie. ik kom daar later op terug.
Op het stuk omtrend dat ik je een leugenaar noem wel ik vind dit terecht. je claimt geen contact met me te kunnen opnemen terwijl je achteraf gezien me wel een PM kon verzenden. je toen je contact wilde geen email hebt verzonden naar me en me niet hebt toegevoegd op msn.
Mijn msn staat werkenlijk ingesteld dat ik standaard iedereen toe laat voegen aan mijn account en zodoende kan iedereen vrij toevoegen. echter als mensen mij vervelen blockeer ik ze en gooi ze weg om deze reden zouden ze mij niet wederom kunnen toevoegen en mij aan kunnen spreken. Zodoende kan ik dat als enige optie bedenken waarom je me niet zou kunnen toevoegen.