Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tja, ik heb het gevoel dat je wel eens gelijk kan hebben, maar dat men dat ook niet zal ontkennen.
Waarom?
Omdat men naar mijn vermoeden jou het welbekende stempel 'troll' of 'relluser' heeft opgeplakt. En men heeft de overtuiging dat dat soort mensen wegpesten het forum alleen maar leuker kan maken. Men wil werkelijk toe naar een forum waarop wij elkander alleen maar gaan toeroepen hoe leuk/knap we wel niet zijn enzovoorts. Tja, als dat je beleid is, dan zij het zo.
Als je daar werkelijk OW's voor hebt gekregen is dat natuurlijk belachelijk. Maar aangezien men niet meer wil dat elke OW wordt aangevochten post je dit op een nogal ongelukkig moment. Ik ben bang dat er niet erg serieus op ingegaan gaat worden
|
dit is wel heel goedkoop, jij bent nu degene die aan komt met het stempeltje trol user en reluser en niet iemand van de staff. dus zodoende slaat het als een tang op een varken om daar over te zagen.
Er is te zien om welke zaken de Ow's verkregen zijn en nergens staat dat je oe en a moet roepen als iemand een bordje omhoog houd.
Juist door bijvoorbaad al aan te geven dat mensen van de crew er wel niet serieus op in zullen gaan als mede te claimen dat je al weer weet hoe of wat het in elkaar steekt wekt bij leden van de staff de moeite niet echt op om er werkenlijk in te duiken omdat ze door jou naar aanleiding van je taalgebruik alsnog niet gegloofd zullen worden.
Misschien moet je je meer open stellen oplossingen en of zaken?