Onderwerp: Beste ll.com staff
Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 23:17   #18
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat laatste is ook zo. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar het is de vraag of dat het probleem echt oplost. Ik denk het niet. Leerlingen.com is nooit een heel groot forum geweest, en daarom denk ik (als bijna marketeer zijnde ) dat je beter je huidige leden kunt proberen te behouden. Ik kom niet zoveel op adb, dus kan niet echt oordelen of daar echt mensen weggepest worden. Maar als dat zo is, geef de daders dan een OW. Desnoods 2 OW's, dan zijn ze zo weg..
misschien moet je proberen jou studie die naar mijn idee bedoeld is voor het marketten van enorme campagnes en bedrijven is niet toepassen op een forum waar het operationeel beheer in handen is van voornamelijk mensen die er niet proffesioneel mee bezig zijn. en waar hen persoonlijke belang niet ligt bij het behalen van een hogere omzet en meer winst.

Ik snap dat je trots bent op je studie maar ook ik houd mijn geleerde zaken bij management en organisatie voor me omdat ze niet toepasbaar zijn omdat niemand onder mij werkt of ik echt kan managen.

Vreemd vind ik het dat je nu opeens voor pleit om mensen snel een ow uit te schrijven iets waar juist de topic starter mensen van de crew van beschuldigd en waar je in eerste instantie tegen was.