Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
misschien moet je proberen jou studie die naar mijn idee bedoeld is voor het marketten van enorme campagnes en bedrijven is niet toepassen op een forum waar het operationeel beheer in handen is van voornamelijk mensen die er niet proffesioneel mee bezig zijn. en waar hen persoonlijke belang niet ligt bij het behalen van een hogere omzet en meer winst.
Ik snap dat je trots bent op je studie maar ook ik houd mijn geleerde zaken bij management en organisatie voor me omdat ze niet toepasbaar zijn omdat niemand onder mij werkt of ik echt kan managen.
|
Wel kun je doelstellingen formuleren. Op die manier voorkom je ook misverstanden omtrent OW's. Ik heb de indruk dat dit forum willekeurig wordt geleid, zoals ik ook al eerder aangaf in een ander topic. Maargoed, je hebt gelijk erin dat we dan afdwalen van het onderwerp.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Vreemd vind ik het dat je nu opeens voor pleit om mensen snel een ow uit te schrijven iets waar juist de topic starter mensen van de crew van beschuldigd en waar je in eerste instantie tegen was.
|
Als het werkelijk zo is dat mensen weggaan omdat ze weggepest worden dan dient dat aangepakt te worden. Ik vond de OW's voor PFP echter goedkoop gegeven. Das een essentieel verschil. Ik weet niet of PFP nieuwe leden wegpest. In dat geval dient hij OW's te krijgen, mijns inziens niet OW's die hij krijgt voor de links die hij hier geeft (nogmaals: ik weet niet of hij die daadwerkelijk hoervoor gekregen heeft)