Enkele bericht bekijken
Oud 26 April 2004, 16:32   #11
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Nee, ik kan het wel begrijpen dat hij voor Arsenal kiest ipv voor PSV... En voor Arsenal is het natuurlijk ook een koopje als hij slaagt..
Maar de manier waarop dit spelletje is gespeeld... een sms sturen met afzegging.. Van Persie is zeker ook iemand die het uitmaakt per sms?

En natuurlijk word je beter van trainen met Pires en Henry dan van trainen met Vogel en Lee, maar van wedstrijden spelen leer je uiteindelijk toch het meeste... maar als van Persie zo'n talent is heeft hij die trainen toch niet nodig, dan is hij toch vooral gebaat bij wedstrijden op hoog niveau? Technisch zit het toch al goed, ervaring is toch wat hij moet opdoen? Waar kan hij dat beter opdoen door als belangrijke man voor een Nederlandse topclub te gaan spelen? Beter dan trainen bij Arsenal dunkt mij.. Want Bergkamp, Reyes, Pires, Henry, Ljungberg of Parlour (en de vele andere talenten voorin bij Arsenal) speelt meneer van Persie echt niet uit de basis. Ik denk dat het voor hem zal blijven bij basisplaatsen in de Legue Cup en invallen tegen Bolton Wanderers ofzo...
En heeft het trainen bij Inter vd Meijde zoveel goeds gebracht? Beter had hij eerst echt een dragende kracht kunnen worden bij Ajax dunkt mij.. Net zoals van Persie beter eerst bij een Nederlandse topclub een dragende speler had kunnen worden. Bij PSV had hij daar een uitgelezen kans voor, als hij zou worden binnengehaald als de grote aankoop...