Enkele bericht bekijken
Oud 26 April 2004, 22:46   #50
Janine Night
Guest

Standaard Re: Hoe ziet de perfecte en ideale jongen eruit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-Klaas
Ik ben best benieuwd naar hoe de dames nou een perfecte jongen beschrijven. Zowel uiterlijk als innerlijk. Dus niet dingen als, lekker en rijk enzo. Maar meer gericht zoals lang haar en dokter ofzo.

Beschrijf uitvoerig, neem geen blad voor de mond!

Ik ben benieuwd wat hier uitkomt, ik zou het namelijk echt niet weten hoe jullie vrouwen nou willen dat wij mannen zijn. Misschien kan ik me een beetje aanpassen

Leef je uit, geef je gedachtes de vrije loop en creëer de perfecte en ideale jongen!
Nouw de perfekte man voor mij:

UIterlijk: bruin krullend haar en bruinen ogen, ik ben 1,65 dus hij moet langer zijn, beslist niet dik, een beetje gespiert. en hij moet mooien slanken handen hebben. Een beetje modebewust maar toch wel een een iegensmaak. En hij moet lekker ruiken. grappig lopen. en een prettigge stem hebben. en er veder gevoon goed verzorgt uitzien.

Inrelijk: hij moet inteliegent zijn, Gevoelig, inlevings wermogen hebben, en zorgzaam zijn maar wel met een eigenmening(anders kun je niet ducuseren). hij moet een rustige aard hebben een tegenpool dus. (maar wel snel van begrip anders word ik er simpel van ) en hij moet de zelfte soort humor hebben als ik.

niet auder dan 18 en beslist niet jonger dan 14.

dat was het in het kort wel een beetje
  Met citaat antwoorden