Enkele bericht bekijken
Oud 26 April 2004, 23:44   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Jammer hoor dit , jammer dat je je gelijk beledigd en gepikeerd gaat gedragen als iemand even niet doet wat jij wil of het niet met je eens is. Althans, enkel op het forum mag ik hopen.

Idd Bert , iedereen denkt vast dat ik debiel bezig ben. Het is nl totaal niet aannemelijk wat ik in bovenstaande posts suggesteer .

Ik wens je veel succes met je verdere pogingen, nogmaals ik ben benieuwd met welke ideeen je gaat komen, je zult het zonder mij moeten doen, ik heb nou wel weer genoeg lol aan dit geouwehoer gehad .
Jammer dat jij bijvoorbeeld gaat roepen dat ik gepikeerd ben, en beledigd. Slaat namelijk nergens op. Ik geloof dat jij begon met de discussie namelijk met je debiele desperate. Ik reageerde enkel met een ''-smily, nadat jij al er liefst 3 eerder gepost had. Op het forum raak ik geenszins beledigd, en IRL al helemaal niet. Het is derhalve ook inderdaad niet aannemelijk wat je postte, nee.

Leuk, dat je de indruk wilt wekken dat ik, ff kijken hoe je het ook alweer noemde, oh ja, desperate was.. Uiteraard is het volslagen belachelijk als ik vervolgens suggereer dat dat kul is. Foei, dat mag niet!

Overigens zal ik verder hier maar niet op het forum gaan posten waar het precies over ging. Fijn dat jij er geweldig veel lol aan gehad hebt, meis. Ik lach me eveneens dood om jou. Hebben we allebei lol
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden