Enkele bericht bekijken
Oud 27 April 2004, 23:55   #4
not-known
Guest

Standaard

Straf is terecht naar mijn mening. Wat niet wil zeggen dat er meteen mega jacht moet worden geopend op alles wat virus schrijft.
Ten eerste, wat versta je exact onder virussen? Dit is een redelijk grijs gebied en ten tweede, het beschermt nog steeds redelijk goed onze gegevens. Stel dat een f00l komt die alle security maatregelen voorbij wandelt en wel serieus de hele wereld plat kan gooien... In verhouding tot dat zijn de aanvallen nu redelijk schattig geweest, meer ook niet. Daarom kunnen zij uitermate nuttig zijn door gaten aan te tonen. Dat wijze waarop dit gebeurd niet netjes is... mja dat is denk ik nooit te verhelpen. Het is óf zo, óf niks.

En verder... hoe ga jij ooit de echte makers vangen? Een serieuze schrijver is nog nooit opgepakt. De mannetjes/vrouwtjes die ze nu hebben zijn óf mediageil, óf zijn zo geschrokken van hun virusje dat ze zichzelf aangeven.
Dat zijn écht niet de die-hards, dit zijn de pruts0rs die nu vast zitten. Zij downen een kant en klaar wizardje en zetten een virusje in elkaar. That's all

Kansloos gebied gok ik
  Met citaat antwoorden