Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dit is natuurlijk geheel irrelevant.
mijn internet provider is ook al een stuk of 4x ofzo van naam veranderd..
het heeft te maken met de eigenaar, en niet met de verleende diensten.
|
weet je dat zeker, ik kan mij niet bedenken dat met o2 / telfort (oude) de 3e minuut gratis was,
-vroeger was een telfort abbo stukken goedkoper dan nu,
- plus het gratis afluisteren van je voicemail was ook vroeger niet,
en dat alles nadat het 3x van naam is veranderd...zijn indeed positieve dingen maar wel verschillen, het doet er dus wel degelijk toe wie de eigenaar van het bedrijf is

, met O2/telfort (oude) zou dit nooit geweest zijn.
slechte service; reageren niet meer als je klachten/opmerkingen hebt.
prepay
heb je ooit een nieuwe simkaart nodig omdat deze stuk zou gaan om wat voor redenen dan ook en wat steeds vaker voor komt.
Is die bij telfort voor geheel eigen rekening €22,-
(nieuwe sim is op dit moment 10 eurie)