Enkele bericht bekijken
Oud 1 May 2004, 13:55   #40
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Vertel hier maar gewoon
Mja ook goed dan

Had mn telefoon koninginnennacht al uitgelaten... ik hoorde al speculaties over het fonen naar mij... Of wel, dat werd voicemailen
De volgende ochtend zet ik foon weer aan... hmmm 5 nieuwe voicemails, hmmmmmm right
Ik had nog nie acht zin om ze af te luisteren, dus ik zit later in a'dam, krijg ik sms van die kampie-slet of ik mn voice mail al heb gehoord. Dus wij bellen kampie ff op, kijken of ze et leuk hebben gehad Mja bleek et dat ze aardig wat op hadden, ze geen idee meer hadden wat ze hadden ingesproken en dat ik maar moest luisteren... OKEEE, kon nooit veel goeds zijn dus
Ik mn voicemail dan maar afluisteren (doe ik normaal nl. nooit, dure onzin altijd ). Nou et was gewéldig .. "Basje, wat is dit?" BONK BONK "Kijk, dit is nou een verkeersbord" BONK BONK "En wat is dit?" "Dit, dit is nou een auto". Zo ging het dus nog minuten lang door, denk totaal wel een minuut of 15 ofzo... ben halverwege maar gestopt. Et sloeg totaal nergens op. Vooral soms die dubbele tong er nog tussendoor Ik lg soms echt werkelijk in een deuk
Sicko's, vooral ook de tijd erbij. "Bericht van 5.30" ofzo wheheh.
  Met citaat antwoorden