Onderwerp: CD reviews
Enkele bericht bekijken
Oud 1 May 2004, 21:02   #130
yor
Guest

Standaard

tis weer tijd voor wat reviews.
want mensen, jullie zijn lui, ja toch

Artiest
JR Ewing

Titel van de CD
Ride Paranoia

Muzieksoort
Swingende rock/hardcore

Mijn Mening
Ik zeg: fuck.
Als je JR Fucking Ewing nog niet kent/hebt gecheckt/of wat dan ook . shit je mist wat. JR Ewing swingt, JR Ewing laat zlefs mij dansen en dat wil wat zeggen mensen.
Oke, wat is JR Ewing. JRE is gewoon swingende rock'n roll met hardcore en veel noise invloeden. je kan de band in het straatje plaatsen van Drive Like Jehu (ook verplichte kost), Swing Kids, Hot Snakes, Malkovich en The Hives. Zie het voor je. The Hives die nog cooler doen, nog sneller spelen en wat meer noise ten gehore brengen, dan ben je redelijk op de goede weg.
shit ik lees het even allemaal terug, echt ernstige review dit!
Ride Paranoia is het tweede volledige album van JRE. na calling in dead en verscheidene ep's, splits en 7iches is dit in mijn ogen het beste werk van deze coole Noren. het album rockjt van start tot finish en kan mij geen moment tot nu toe vervelen. de nummers zijn allemaal rond de 2 en een half a 3 en een halve minuut en het hele album heeft een ontzettend fijne feeling. het is niet hard en klinkt zelfs soms een beetje gammel, maar dat maakt het geheel juist nog beter.
de cd ziet er verder goed uit, goede geluidskwaliteit en lekkere over-the-top lyrics zoals het hoort. shit als ik ooit nog eens in een band mocht spelen was het JR Fucking Ewing wel.
luister!

Conclusie:
ROCK

links
http://www.thejrewing.com

Downloadtips
laughing with daggers
repetition is failure
ride paranoia

de rest is eigenlijk ook gewoon goed!

Beoordeling
4,5 out of 5