Mart Smeets heeft bij mij thuis voor de meeste gebroken huisraad gezorgd..
Wij hebben de allerbelabbertste nationale televisiepresentatoren van heel Europa denk ik. Pure minachting voor de kijker en subjectief van hier tot tokio. Mart Smeets is wel de allerslechtste, en ook die Tan voelt zichzelf inmiddels 100x belangrijker dan de kijker.
Kom ik weer met Duitsland, maar daar is het toch tig keer beter dan in Nederland. Volstrekt objectieve journalisten, met aandacht voor de kijker en voor randgebeuren, zoals de supporter of een winnende speler. Wanneer Aachen Bayern uitschakelt dan krijgen we niet eerst Hitzfeld, maar dan krijgen we een tot op de tranen ontroerde Erik Meijer, daar waar de NOS bij een uitschakeling van Ajax door RBC eerst Koeman benaderd om te vragen hoe het toch komt dat het geen 5-0 geworden is..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|