Enkele bericht bekijken
Oud 4 May 2004, 18:48   #17
Ancalagon
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
hmmmz ik denk dat we niet eens weten hoe gelukkig we zijn ook al voelen we ons een keer kut.... we moeten geen vergelijkingen gaan trekken maar vind je het niet dat we het maar goed hebben wonend in nederland, eten op tafel , kleren aan je lijf,

internet computers and so on and so on..

natuurlijk voelen we ons eens kut maar zo slecht hebben we het allemaal nog niet hoor.

ik ben het niet eens met de stelling door pijn voel je je gelukkig
maar denk wel dat je er sterker door word. sterker worden hoeft niet te betekenen gelukkiger ....
Ik word er een beetje moe van dat je niet schijnt te kunnen beweren dat je je kut voelt, zonder dat er wel iemand is die het nodig vindt je er op te wijzen hoe goed we het hier hebben.

Materieel bezit en hoe je je voelt staat volgens mij een stuk losser van elkaar dan mensen schijnen te denken, ja de meesten van onze zijn behoorlijk welvarend hier in Nederland maar het is maar zeer de vraag of dit ons welzijn ook echt verhoogt.

Natuurlijk is het wel goed eens stil te staan bij het feit dat we in zekere zin wel bevoorrecht zijn in Nederland te wonen, maar om nou direct weer te gaan beweren dat we niet doorhebben hoe enorm gelukkig we moeten zijn omdat we hier leven vind ik kwalijk

zo.
  Met citaat antwoorden