Enkele bericht bekijken
Oud 6 May 2004, 17:20   #13
Nada
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Ja, maar nu ga je net doen alsof alle Amerikanen zo zijn.
Terwijl het maar om een kleine groep gaat.
Deze moeten aangepakt worden natuurlijk, want dit soort taferelen mogen niet meer voorkomen.

De meerderheid van de amerikaanse soldaten die daar zitten zijn daar echt om de vrede te proberen te bewaren.
Stel je eens voor wat er zou gebeuren als ze nu ineens weg zouden gaan.
ik zeg niet dat alle Amerikanen zo zijn, heb je mij niet horen zeggen al lijkt t er wel op

mah de amerikanen als hoofdonderdeel van dit alles, horen als eerste te protesteren tegen hun regering, gewoon vette acties ondernemen, demonstraties enz... en niet alleen de amerikanen hoor, de arabische landen ook net zo goed, die verdomme alleen agter hun eigen belang gaan en hun mond niet eens durvente openen tegen de o zo allemachtige amerika, ya machtig me ass ja

dus bij deze, iedereen die dit ziet en zn mond houdt, bet dat ie t mee eens is en dus als t ware meedoet

en t kan me geen bal schelen hoe t er aan toe zou zijn als ze opeens weg waren, wij als volk zijn ook nie a8terlijk wij weten ook wel wat we moeten doen en doen we als we de kans ervoor krijgen
ik heb de amerikanen niet gevraagd of toestemming gegeven om t ekomen zodat ze op een dag moeten vertrekken
da´s ook de fout van de domme irakezen, saddam weg, moesten ze zelf voor zorgen en niet door een nep bevrijder, de duivel hem zelfe te laten doen, bij deze zijn de meeste irakezen ook achterlijke idioten