Beste Nada,
nu ik deze thread door gelezen heb en al uw commentaar geintrepeteerd heb en het er kort samen gevat over gaat dat u zwaar anti alles wat dan maar ook iets te maken heeft met Amerike, en dan niet Amerika als continent, maar als land, oftewel de USA bent.
Zou ik ik u dan vriendelijk mogen verzoeken uw PC uit het raam te gooien aangezien de grondlegger van dit item zowel Amerikaan (USA dus) als homo (jawel, nicht, gaylord, fagget of hoe u het ook wilt noemen) was, en aangezien zo ongeveer alles wat erin gebouwd is uit amerika komt of uitgevonden is door een amerikaan? O, ho, wacht, weet je wat, gooi eigenlijk alles maar weg wat je uberhaupt bezit. Waarom? Omdat de eigenlijk alle amerikanen (USA mensjes) van oorsprong europeanen waren!
Crap! denk je nu. Nee. Niks daarvan. Oeh! Krijg de tievus! Ja, inderdaad. Je werkt samen met de USA. Je helpt hun economie. Crap! denk je weer? Neen! Wat je ook koopt, de kans is ernstig groot dat er direct, zowel indirect doormiddel van patenten of iets dergelijks wle meebetaald word aan de Amerikaanse (lees= USA) economie.
Ga je jezelf nu naar het rijk van Allah helpen?
|