Enkele bericht bekijken
Oud 7 May 2004, 11:28   #36
sorija
Guest

Standaard

nou mensen de echtheid van die foto's is nu al bewezen, anders zou meneer Bush nooit sorry zeggen.
Hij schaamt zich er voor. en geheel terecht.
Dus de mensen die twijfelde aan de echtheid kunnen nu hun oogjes opendoen!

laat me eerst even op een paar mensen reageren!

Sander: dit bedoelde ik nou met dat jullie geen verstand hebben van de politiek!
Je moet niet zo makkelijk denken.
Als alle rijken mensen de armen te eten geven bestaat er ook geen hongersnood meer, (foolish talk dus).
Dan zouden we de hele wereld wel kunnen redden, maar helaas zo werkt het niet.
Het is begonnen door de olie en het eindigd met olie! wonder why? simpel. Amerika wil het iraakse regering samenstellen.
VAt je het al!! Samenstellen. Dus er komt iemand aan de macht die het totaal eens is met amerika , en die goede dealen maakt.
Je kunt het natuurlijk ontkennen, maar het is de waarheid.
Zelfs in amerika hebben ze hier sjit om. Omdat ze nu al zijn betrapt met hun aangedikte rapport en het niet op de hoogte stellen van mensen.
nog een vb. toen hitler nederland wilde overnemen bestond het verzet er toch ook? waarom hebben de irakezen dan geen recht om zich te verzetten?
simpel antwoord: omdat het een ver van me bed show is voor jou!!

even voor de duidelijkheid voor dat mensen daarmee komen: ik als mens weet ook wel dat amerikanen niet allemaal het zelfde zijn.Er zijn goeie en slechte amerikanen. Maar ik ben tegen de amerikaanse regering!!

Whizzz cat: bla bla bla ze zijn nep he?
Waarom beweert bush dat ze echt zijn? Waarom biedt hij zijn excuses aan? omdat ze nep zijn? Hell no!!!
Ze hebbend die foto's gecontroleerd en die zijn echt bevonden!!!
Lees de krant maar!

jochemmm dit is geen kansloze discussie mensen die dit zeggen, weten gewoon totaal niet waarover ze praten.
Het gaat om mensen levens!!!

sorija

peace!!!