Enkele bericht bekijken
Oud 7 May 2004, 11:54   #18
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Werkt dat voor iemand met een Zwitsers paspoort, als Europeaan, niet anders dan?
Zwitserland is geen EU-land, dus dat maakt niets uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik snap die afkeer van Zoetebier trouwens niet. Zonder hem had Feyenoord die UEFA Cup echt niet gewonnen en ook nu weer pakt hij punten voor Feyenoord..
Ik wel.. Ten eerste is er de reden dat PSV Lodewijks liet gaan, die won de concurrentie van Zoetebier en nou zou Zoetebier ineens eerste doelman bij PSV worden?? Dat gaat er niet in bij de meeste fans. Ten tweede is die kerel 33 en ik zie in hem echt geen betere keeper dan Gentenaar, Aets of Kujovic.. Ten derde heeft in een periode met veel concurrentie met Lodewijks zich niet bepaald als een voorbeeldige teamspeler opgesteld en in die periode ook erg veel blunders gemaakt... Dat hij nu en drie jaar geleden goed staat te keepen betekent natuurlijk wel dat hij een goede doelman is, maar nog niet dat hij voor PSV volgend jaar die waarde ook kan hebben. Ten vierde vraag ik me zeer af hoe lang Zoetebier nog mee kan en als hij dan voor 1 jaar in het doel mag staan, waarom dan niet gelijk een jonge doelman de kans gunnen, als het toch een overgangsjaar gaat worden..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Coutinho?

Een paar jaar geleden was het nog een talent in de A1 van PSV en hij zat geloof ik ook in Jong Oranje, maar ik heb verder niks meer over hem gehoord. Mocht hij nog bij PSV onder contract staan, hebben ze in elk geval 1 vervanger voor Waterreus...
Is nog steeds zeer geliefd bij de PSV-supporters, maar is 2 jaar terug al vertrokken.. Eerst clubloos, toen bij NAC. Daar staat hij volgens mij nog steeds onder contract als derde doelman..
Toen in de A1 stond hij zeer goed te keepen, vooral op het jeugd-WK. Hij vertrok echter omdat hij meer wou spelen, helaas niet gelukt. Verwacht niet dat hij er nog komt, of hij moet net als Budziak (zeer goed keepertje, proficiat Bart) naar een club als Top Oss gaan en vanaf daar zich omhoog keepen.

Gentenaar verwacht ik trouwens niet bij PSV. Of Hiddink moet met al zijn lijntjes echt niets anders meer kunnen halen... Ik gok op die Zweedse 22-jarige doelman. Eventueel in combinatie met Zoetebier . Hoewel PSV dan ook nog van Dijk en Rouwelaar onder contract heeft staan, nog een reden dat die Zoetebier niet hoeft te komen voor mij.