Op huurspelers zit ik niet te wachten, dus als Huntelaar niet gekocht kan worden, dan niet. Roda is altijd een club geweest die het van transfergelden moest hebben. Wat hebben we nu aan Redan gehad? Gaat nu terug naar RKC en wij hebben mooi een basisspeler van hem gemaakt. Wat hebben Addo en Van Hoogdalem opgebracht behalve tegengoals?
Huntelaar doet het prima bij AGOVV. En dat laatste zegt genoeg. Er zijn tig eerste-divisiespitsen (Huntelaar dus, Harry van der Laan, Stefan Jansen, Erik Tammer niet te vergeten!!). Het moet altijd maar uitwijzen wat zij op een hoger niveau laten zien, en dat is vaak weinig. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen, zoals Buffel en Van Nistelrooij. Maar als je zo'n jongen dan gaat huren dan heb je er helemaal niets aan. Dan scoort ie misschien aan de lopende band, en dan ben je hem kwijt en heeft hij alleen maar geld gekost. In dat jaar had je ook een andere spits kunnen laten groeien die vervolgens geld opbrengt.
Die keeper zegt me verder helemaal niets. Ik snap niet wat we ermee moeten, want we hebben met Kujovic een regelrechte topkeeper in huis, en bij VVV hebben we Begois staan die het naar verluid voortreffelijk doet. Aydogan is daarnaast al 2e keeper.
Liever zag ik een goede verdediger komen. Van Hoogdalem gaat terug, Luijpers is reeds 33 ofzo, en komt al regelmatig te kort. Sonkaya gaat naar Galatasaray (als dit doorgaat, schijnt nog niet helemaal rond te zijn) en Brouwers komt tekort. Blijft over onze prima linksback Filipovic. Das een beetje weinig, en geruchten over een matige verdediger van Lierse SK stemmen mij ook al niet vrolijk. Er zullen minimaal 2 directe versterkingen achterin bij moeten, inclusief een spits. Maarja, Hendriks blijft toch, en zal dus wel op zoek gaan naar 'nog niet ontdekte talenten uit het 2e van Patro Maasmechelen', die uiteindelijk toch tekort komen

Ohja, een nieuwe trainer moet er ook nog bij.