Onderwerp: Waarom 2 fb's
Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2004, 12:33   #22
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Tja.. of als je een serieus punt aandraagt dat Koelkast doodleuk meldt dat je hem maar weer wakker moet maken als je iets serieus hebt..

Dat op threads slotjes worden gezet, omdat de staff er over zou gaan besluiten.. Drie weken later is er nog niets, behalve een gesloten topic...
En zo zijn er talloze zaken die gedaan zouden worden, maar toch weer blijven liggen..

Dan ben je dus niet goed bezig als staff..
Precies, wat BlueWolf aangaf geldt dus ook voor mij. Ik heb een stuk of 5 ideëen aangedragen. Het wil niet zeggen dat die ideëen per definitie goed zijn, of dat ze er moeten komen. Maar wanneer er een slot opgaat met de mededeling dat het in staff besproken wordt (ik snap dus nog steeds niet waarom er dan een slot op moet, maargoed ). Vervolgens hoor je zelden tot nooit wat daaruit gekomen is.
Voorbeelden hiervan: toelatingsprocedure privé-fora (toch al bijna 3 weken dicht!), foto-album en nog een paar ideëen die ik zo snel niet vind, maar meestal in een topic door iemand anders geopend kwamen.
Maargoed, men heeft het vooralsnog zeer druk met exact hetzelfde beleid als s.com op te zetten ofzo..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline