Onderwerp: Waarom 2 fb's
Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2004, 16:32   #30
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Wat voegt deze topic toe? en vooral zijn laatste reply's ??

Niets!! en daarom kon/kan hij op slot..

Als je het zo goed weet waarom komen jullie dan niet met fatsoenlijke ideeen? Ipv alleen maar tegen de staff aan te schoppen..

De 1 zegt: direct op slot en de ander roept: Open laten..

Komen jullie er eerst zelf eens uit voordat jullie ons de vuur aan de schenen leggen. Wij zijn er om het forum schoon te houden.

En kap eens met "de Staff" over 1 kam te scheren. Als ik iets fout doe wil ik daar zelf op gewezen worden met Quotes van mijzelf. Zodat ik mijn fouten kan inzien. Maakt iemand anders een fout dan hoef ik daar geen verantwoordelijkheid voor te dragen.

En als laatste wil ik zeggen: Jochemmm geeft duidelijk weer hoe de meeste users er over denken.. Hij is atm de enige die het er neer kalkt. Maar de meesten denken er zo over..
Fatsoenlijke ideëen heb ik geloof ik zat op gegeven, het resultaat is echter 0 Wie ik daarop aan moet spreken? Zeg jij het mij maar! Ik zie dat dan als 'de hele staff'. Op slotjes zetten op dit forum spreek ik jou echter niet aan.

Over 1 kam scheren gesproken, jij scheert nu het hele forum óók over 1 kam. Ik zie altijd alleen de Jochemms en de Eelcotjes en de Pakspullen (toevallig allemaal Twentenaren?) zeuren over dat anderen niet moeten zeuren. Wie ben jij om te beweren dat iedereen die hier verder niet post er net zo over denkt?

2 ex-beheerders uit de tijd dat het prima ging met het forum trekken het huidige beleid ernstig in twijfel, en ondergetekende deeld die mening met hen. Er wordt door een user gevraagd waarom er nog 2 FB's zijn op het forum, en het enige argument dat je kunt geven (daar spreek ik jou dus op aan ) is dat 'dat zo goed gevonden wordt'. Of de bal terug kaatsen: waarom niet?

Daarop word je dan aangesproken, inderdaad. Dat de discussie dan verder gaat, tja..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline