Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2004, 23:01   #40
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Rivaldo is zelfs al een tijdje clubloos. Bij Milan moest hij weg, daana heeft hij heel kort in Brazilië bij Cruzeiro gespeeld. Dus wie weet komt hij wel bij een club als Celtic terecht, als hij niet veel keus heeft. Het is weliswaar een vedette, maar vooral terend op zijn verleden bij Barcelona. Hij is niet meer de absolute topspeler die de topclubs voor het uitkiezen heeft.
Oh ok, is wel te merken dat ik het Italiaanse voetbal eigenlijk voor geen meter volg...

Rivaldo is idd niet meer de Rivaldo van Barcelona, net zoals Figo mijns inziens zijn beste tijd ook wel gehad heeft. Rivaldo heeft zich door zijn gedrag tegen Turkije op het WK vorig jaar ook al niet veel geliefder gemaakt.

In dat opzicht is de keuze simpel; of helemaal niks vangen (want ik neem aan dat er in Brazilië niet echt een van hoogstaande kwaliteit zijnde sociaal net is), of tenminste wat vangen bij Celtic. Echt veel concurrentie heeft Rivaldo geloof ik bij Celtic ook niet te duchten, dus op zich zou hij zich daar wel in een redelijk makkelijke positie kunnen spelen.