gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk) die vond dat hitler z'n werk maar half gedaan had, hij vond dat alle joden dood moesten

, ik vond van nie, maar het was een hopelose discussie, hij bleef erbij dat ze dood moesten gaan en dat zei oorlog maken en dat ze niet moeten zeuren en op een klein stukje land mogen wonen en ik vroeg als hij een jood dood mocht schieten of hij dat zou doen, helaas zij hij ja
maar dat was nie de eerste discussie, deze week vond iemand anders dat alle buitenlanders weg moeste, omdat zij ons belastinggeld gebruiken, maar de meeste buitenlanders die ik ken die werken hard, en 1 iemand word terug gestuuurd naar zijn eigen land maar hij is slim, leert goed, en daar zou nederland economisch toch van profiteren

maarja, ze luisteren gewoon nooit
eergister fietste ik met kameraad en kwam er een ambulance langs, en hij zei voor de grap, ' alweer een turk minder' ik zei ik hoop het nie, na veel geblaat zij hij dat de meeste criminelen toch turks waren omdat dat altijd op het nieuws is, maar gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen dat je het van 1 kant hoort, wantn hier heb je genoeg asosciale mensen (nderlands) die ook mensen in elkaar slaan en dat zoiets niet op het nieuws komt
maar ik word echt strontziek van al die vooroordelen en dat gedisrimineer