Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2004, 13:01   #17
Essther
Guest

Standaard

Ik snap eigenlijk niet waar mensen allemaal problemen van maken...Ik heb sinds een maand of 4 een relatie met een 'jongen' van 30. Ik zelf ben net 18. Uit nieuwschierigheid ben ik op internet een beetje rondgaan kijken naar verhalen over andere koppels met leeftijds verschil. Ik was best verbaast van wat ik allemaal tegenkwam...Ik weet dat er een grens is, zoals iemand net al zei, iemand van 10 weet niet eens wat een relatie inhoud.Maar als je boven de 16 bent, dan heb je best tijd gehad om eens rond te kijken wat er allemaal is. ik weet niet meer wie het zei, maar eerder las ik dat zulke relaties niet vaak standhouden. Maar zeg nou eerlijk, hoevaak houden relaties tussen mensen van die leeftijd(+-16-20)nou stand? 19 en 29 kan best, als je om elkaar geeft. En als het morgen strand, dan heb je in ieder geval een hele mooie tijd samen gehad toch?met zo'n broekie(niets tegen jongens van 19 hoor...persoonlijk doen ze me over het algemeen alleen niet zo veel)van 19 kan het natuurlijk net zo goed fout gaan.Dat snapt iedereen toch??