Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
De prijs vind ik trouwens niet overdreven. Als PSV volgend seizoen met van Bommel of zonder van Bommel de CL in moet scheelt imho nogal wat...
|
Daar zit idd wel wat in. Het vertrek van spelers als van Bommel en Kezman is ongetwijfeld een aderlating voor PSV. Ik zie iemand als Hoogstrate idd nog niet zo gauw van Bommel vervangen op diens niveau.
Maar goed, het is nu eigenlijk eerst nog maar de vraag of PSV komend seizoen haar voorrondewedstrijden wint. Met een beetje pech loot je Manchester United of Barcelona (als die Real Madrid niet meer voorbijstreven dan). En het verschijnsel dat zowat een definitie was dat Oost-Europese teams in dit soort toernooien afgeslacht werden is inmiddels verleden tijd.
Citaat:
Maar eerlijk gezegd hoop ik dat hij mooi verkocht wordt voor een miljoen of 5/6. En het is nog lang tot het nieuwe seizoen weer begint. Een goed EK en hij kan alle kanten op.
|
In de zomer van 2005 kan hij sowieso wel alle kanten op. En dat weten de teams die in hem geïnteresseerd zijn ook. Maar zo valt alles wel te relativeren. Het is gewoon een kwestie van afwachten.