Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2004, 13:52   #50
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Daar zit idd wel wat in. Het vertrek van spelers als van Bommel en Kezman is ongetwijfeld een aderlating voor PSV. Ik zie iemand als Hoogstrate idd nog niet zo gauw van Bommel vervangen op diens niveau.
Een Hoogstrate of Takak zou misschien wel het niveau van van Bommel kunnen halen, maar dan zal Hiddink toch echt rekening moeten gaan houden met een overgangsjaar..

Citaat:

Maar goed, het is nu eigenlijk eerst nog maar de vraag of PSV komend seizoen haar voorrondewedstrijden wint. Met een beetje pech loot je Manchester United of Barcelona (als die Real Madrid niet meer voorbijstreven dan). En het verschijnsel dat zowat een definitie was dat Oost-Europese teams in dit soort toernooien afgeslacht werden is inmiddels verleden tijd.
PSV is beschermd of zoiets, dus een ManU of Barca zullen ze zeker niet treffen. Wat het tweede betreft moet ik je helaas gelijk geven, dat zal zeker geen walk-over worden. En al helemaal niet zonder de belangrijkste spelers.

Citaat:

In de zomer van 2005 kan hij sowieso wel alle kanten op. En dat weten de teams die in hem geïnteresseerd zijn ook. Maar zo valt alles wel te relativeren. Het is gewoon een kwestie van afwachten.
Als ik in zijn schoenen stond zou ik nu echt niet naar een Tottenham, Schalke, Birmingham of Aston Villa gaan... Dan zou ik eerder nog een jaar bij PSV blijven ballen, waarna je zeer interessant bent voor topclubs... Zelfde geldt voor Kezman. Als er nu een topclub komt meteen verkassen trouwens.. Maar je verlaat PSV (CL spelen, kampioenskansen, ook een goed salaris!) toch niet voor een club waar de kans op Europees halen al klein is, ook al krijg je wat meer geld. Dan kun je beter een jaar wachten en een zeer goede kans hebben op een plekkie bij een topclub.