Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
RC Lens en FC Metz werden niet 1 jaar na promotie kampioen hoor, beiden spelen al een tijdje hoogste divisie.. 1. FC Kaiserslautern werd wel eens een jaar na promotie kampioen
|
Oh, Kaiserslautern dus toch. Maar ik zou toch zweren dat er ook nog een Frans team was dat 'm dit heeft weten te flikken.

Zal dan wel aan mij liggen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
een keuze tussen turkije en Nederland lijkt me ook niet moeilijk... De Boer probeerde zich bij Galatasaray een beetje in vorm te spelen voor het toen nog verre EK...
|
Frank de Boer had zich bij Ajax dan ook wel in vorm kunnen spelen voor het EK, als het geld bij hem geen rol had gespeeld. Chivu was in zijn eerste seizoen Ajax ook meer aan het flateren dan goed aan het verdedigen, wat Escudé nu ook bij vlagen mee maakt. Dus in dat opzicht had Frank de Boer nog wel een steentje kunnen bijdragen.
Frank de Boer is tenminste ervaren, wat toch het grote manco van Ajax is. De Boer spreekt in tegenstelling tot Escudé Nederlands, wat de communicatie ten goede had kunnen komen. En aangezien hij dan in een vertrouwde omgeving had gespeeld, had hij denk ik ook beter in vorm kunnen komen. En een Frank de Boer in vorm kan tot veel in staat zijn (denkt terug aan het WK '98, toen Nederland tegen Argentinië speelde en Frank de Boer die magistrale voorzet op Bergkamp gaf).