Onderwerp: Wehhe cool
Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2004, 20:55   #25
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Oh nah ik heb hem dus niet voor bloedarmoede (duh zie me verhaal wat hier staat ) Maar ja...
Dees is wit En dan pak je zo'n naald en die draai je der in en dan trek je um omhoog en naar beneden zeg maar zodat ie vast zit en dan zet je um op je vinger en dan prik! en dan komt der zo'n heel klein mini druppeltje bloed, en dan stop je dat in dat apparaat en dan hoor je PIEP en dan moet je 30 sec wachten en dan hoor je weer PIEP en dan staat er iets

En insuline gewoon zo'n staaf derin en dan draaien hoeveel je nodig heb en dan eerst checke of der wat uit komt en dan zo prikkk in je body
me moeder heeft dezelfde maar dat apperaatje waarmee je dus je bloed kunt checken dat pliept echt veels te veel
maar dat apperaatje is voor mijn moeder en mij alletwee geschikt, das wel fijn ik kan alles er op af lezen
maar gelukkig hoeft me moeder niet te spuiten, ik vond dat bij me opa vroeger altijd eng
bij me moeder gaat ze altijd vet raar zitten doen als ze z'n hypo krijgt... ect heel eng met der ogen rollen enzo dan krijg ze altijd thee met de helft suiker en daarna is ze hyper actief
  Met citaat antwoorden